Klausimai ir atsakymai
Registracija ir jos patvirtinimas
Užsakymas ir siuntimas
- Kada bus mano užsakymas?
- Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?
- Kada gausiu savo užsakymą?
- Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?
- Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?
- Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?
- Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?
- Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?
- Kokia siuntimo kaina mano adresu?
- Ar Jūs siunčiate į užsienį?
Mokėjimai
- Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?
- Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?
- Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?
- Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?
- Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?
- Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!
Problemos su užsakymu
Akcijos kodai
Registracija ir jos patvirtinimas
1. Kodėl reikia registruotis ir susikurti paskyrą?
- Gauti nemokamos laisvos vietos diske, laikyti nuotraukas ir naudoti jas savo produktų kūrimui;
- Gaminti asmeninius fotoproduktus, kurie yra saugomi, jų profilyje, ir gali būti užsakyti, kopijuoti, redaguoti juos eilės tvarka;
- Gali sekti pateikto užsakymo gamybos eigą, stebėti projekto statusą, taip pat matyti pateiktų projektų istoriją;
- Gauti lojalumo taškus su kiekvienu užsakymu ir naudotis lojalumo programos nauda.
2. Kodėl yra svarbu, kad mano elektroninis paštas būtų patvirtintas?
3. Kaip man atlikti savo elektroninio pašto patvirtinimo procedūrą?
4. Negavau registracijos patvirtinimo bei nuorodos el. paštu.
Užsakymas ir siuntimas
1. Kada bus mano užsakymas?
- Produkto tipo, kadangi skirtingiems produktams taikomas skirtingas gamybos terminas;
- Gamybos skubumo pasirinkimo: standartinis ar skubus pagaminimo terminas.
2. Kaip apskaičiuojamas fotoproduktų gamybos laikas?
Norėdami sužinoti tikslų fotoproduktų gamybos laiką savo užsakymui, prieš atlikdami mokėjimą, patikrinkite mūsų tinklalapio skiltį "Gamybos laikas".
Gamybos laikas taip pat rodomas 'prekių krepšelyje' užsakymo pateikimo metu. Nurodomas gamybos laikas taikomas tik tuo atveju jeigu mokėjimą atliksite nedelsiant - kreditine/debitine kortele arba per Hanzanet (arba dovanų kuponu). Jeigu mokėjimą atliksite banko pavedimu, tokiu atveju fotoproduktų gamybos laikas bus skaičiuojamas ir užfiksuojamas tik tada, kai mokėjimas bus patvirtintas mūsų sistemoje (užsakymai apmokėti banko pavedimu tikrinami kiekvieną darbo dieną).
3. Kada gausiu savo užsakymą?
4. Kaip aš aš galiu sekti savo užsakymo būseną?
5. Kodėl pašto kodo patikroje rodo, kad mano kodas neteisingas, jeigu aš esu įsitikinęs, kad jis teisingas?
- Pašto kodas įvestas kartu su raidėmis. Šiuo atveju pabandykite įvesti tik pašto kodo skaičius.
- Šis pašto kodas dar nėra įvestas į mūsų sistemą. Šiuo atveju mes nuoširdžiai prašome mums parašyti elektroniniu paštu, kad galėtume pridėti Jūsų pašto kodą į savo sistemą.
6. Kaip aš galiu daryti pakeitimus arba atšaukti pateiktą užsakymą?
7. Oi! Aš netyčia užsisakiau užsakymą be skubumo paslaugos! Ką man daryti?
8. Oi! Aš netyčia pateikiau užsakymą su neteisingu pristatymo adresu! Ką man daryti?
9. Kokia siuntimo kaina mano adresu?
10. Ar Jūs siunčiate į užsienį?
Norėdami sužinoti pristatymo kainas, spauskite "Pristatymo skaičiuotuvas", kur turėsite nurodyti siuntimo šalį, pašto kodą ir produktų, kuriuos ketinate užsakyti, skaičių. Vėliau paspauskite "Apskaičiuoti" ir sistema parodys visus galimus siuntimo būdus su kainomis Jūsų pasirinktu adresu.
Mokėjimai
1. Kodėl užsakymo statusas rodo, kad mano užsakymas neapmokėtas, jeigu aš apmokėjau bankiniu pavedimu?
Mokėjimai bankiniu pavedimu paprastai užima daugiau laiko kol atsiranda pardavėjo sąskaitoje. Tai priklauso nuo banko, kuriuo naudojasi vartotojas. Prašome Jūsų į tai atkreipti dėmesį ir susiplanuoti laiką užsakymo įvykdymui atitinkamai.
- Mes tikriname savo sąskaitą keletą kartų per dieną, norėdami užtikrinti, kad Jūsų užsakymas bus perduotas į gamybą laiku.
- Norėdami išvengti nesusipratimų, visada nurodykite užsakymo numerį apmokėjimo paskirtyje.
2. Kelios dienos praėjo nuo mano apmokėjimo, bet užsakymo satatusas rodo, kad dar neapmokėta?
3. Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?
4. Kokia informacija turi būti pateikta su bank pavedimu, kad būtų galima susietu užsakymą su apmokėjimu?
5. Kur aš galiu rasti savo užsakymo sąskaitą?
6. Kodėl aš negaliu atlikti mokėjimo bankine kortele? Rodo, kad mokėjimas nepavyko!
- Problema su kortele – nepakanka lėšų, pasibaigęs galiojimo laikas;
- Problemos su datos įvedimu - patikrinkite, ar visi duomenys įvesti teisingai;
- Laikas, reikalingas saugiam operacijos atlikimui, yra per ilgas;
- Banko kortelė reikalauja specialaus leidimo atsiskaitymams internetu iš banko, kuris ją išdavė.
Problemos su užsakymu
1. Ką man daryti, jeigu yra problema su mano užsakymu?
- El. pašto tema turėtų būti „Problemos atvejo užklausa“.
- Pateikite užsakymo numerį.
- Aprašykite problemą.
- Jei problema gali būti vizualizuota, pridėkite nuotraukas.
- Pateikite savo kontaktinę informaciją.